| Perangai Kite Dekat Sekolah! |


Sebenaqnya on laptop nak cari soalan math n add math...alih2 gatai tangan pi bukak blog... sangkut teqoih... ok wateberr....sejak header dah tukaq baru nih... qajin pulakkk aku duk belek kan... besa laa...mula2 baru... lepaih ni sebulan tu pon ntah bukak ke tidakk..

Ok..actually nya kan, perangai aku kat rumah dengan kat sekolah beza sangatttttttt... dia punya beza tu macam langit dengan bumi... sebab apa? kalau kat rumah aku paling diam n tak banyak cakap tapi bila cakap style hentam orang... ayooo... bukan mengata, lebih kepada kutuk... hahahaha... jahatt nya.. tapi tak da lah.. aku lebih banyak usya orang dari bercakap... contoh kalau kakak aku cakap dengan aku...pot pet pot pet pot pet....aku just tengok dia n sambung tengok fon...sekian perbualan aku dengan kakak aku...kalau dengan abang2 pulak... acah tak acah jaa... jadi malas nak bercakap kalau duk kat rumah... lebih banyak berwecet berpesbuk berwasep berinstagarem bertwiter n dengaq lagu... kalau family duk sembang aku just dengaq n masuk bila depa ada tanya something... yang lain tu sdn.bhd.. haaaa kan dah berjangkit perangai azie dah...kahkahkahkah

Beza pulak kalau kat sekolah... satu hari kalau tak bercakap tak gelak tak merapu tak touching memang bukan aku laa jawapnya....kalau kat rumah aku jenis pendiam, kat sekolah aku hyper aktif kalah budak sindrem down up under left right....lagi2 kalau tiap kali subjek bahasa arab... tiap kali subjek tu, kalau satu kelas tak berdiri memang tak sah.. ustaz Sayuti suka tanya soalan sorang2 n kalau tak dapat jawab memang kena berdiri... dah besa pulakk bila kena berdiri... tapi kalau ust tak tanya n tak berdiri rasa macam tak selesa macam mana ntah...ust sayuti boleh dikatakan totally 99.9% cakap arab... soo sebab line aku kena berdiri a.k.a chu'a dengan eman, aku pon merayau la pi belakang tempat mimi n azie... ust tegoq " Ya Binti, bla bla bla bla" aku hapai yang binti ya anti ja lah... hat lain aku tak ingat dah...pastu selamba ja aku tanya kuat2 kat chua dengan eman " ustaz kata pa weh?" banyakk gak aaaa duk gelak2 time subjek bhs arab... tequkk betoi....

Kat sekolah, aku boleh laa jugak kalau nak dikatakan sebagai pengawas berdisplin *muntah berjemaah*  sebab nya, aku jenis suka rampas kerongsang... maybe junior2 aku bila nampak aku lalu pakat sumbat kerongsang masuk dalam tudung la kut nohh sebab bila selisih ja depa bukan tengok aku... tengok tanah... tiba2 aku teringin nak jadi tuan tanah kedaong... tengok aku laa comey sikitt.... tengok tanah ada apa... tapi aku akan ligan student yang pakai kerongsang sampai dapat...yang tak pakai lencana pon aku ligan.. sampai mirhan perli aku "Ni ni ni aku pakai lencana...hahahaha...andayyo" dengan muka bler aku usya mirhan... andayyo tu natang pa.. besa laa...aku bukan minat kpop n aku bukan ahli club kpoperss... no welkem to de clup keh... plastik!

Pastu aku, eman, chua,azie, mimi ni jenis kaki jalan sikit kat sekolah... kalau rehat memang akan keluaq kelas punya... kalau time blajaq pantang ada masa free keja duk sembang jaa... kalu tak sembang pi keluaq kelas... tapi bukan jenis ponteng kelas keh! selalu duk pi pon bilik boss a.k.a spbt, bilik guru perempuan n bilik guru lelaki... tandas jarang sekali! time urgent ja pi tandas.. tak da urusan tak pi tandas... setakat perbetui tudung tu jam tangan pon boleh sebab jam kami lima orang macam cermin... kahkahkahkah... tak pon tengok kalkulator... actually, kita kena manfaatkan benda yang ada depan mata kita keh.. *puihhhh*

Kalau nak masuk bilik guru perempuan kena bukak kasut... walaupon benda ni cemuihh tapi aku suka... kalau bilik guru laki tak payah buka kasut pon aku malaih nak masuk... bukan apa... satgi ust hamizan suka "HAH!!" kuat2 and aku rasa bangunan sebelah pon boleh dengaq suara ust hamizan bila sergah... dia buat macam tu sebab nak buat aku melatah... well, aku jenis melatah sikit tapi tu dulu... loni kureng dah sikit n penyakit latah tu dah pindah pi kat eman ngan chua... oh dunia, bahagianya aku!. weeeee....

Pastu dengan ust hadi... bler aaaa dengan ust hadi nih...mood dia payah nak tafisr... kadang mood elok mood otak tak betui tuu bler pulak aku tengokk..tapi kalau mai mood berapi dia tu singa sembelit pon comey gi muka...suka ejek aku besi laa karen laa...sebab? gigi aku? nihh penumbukk! hari tu panggil aku iron woman... aaaahhh!!!!! tak paham betuii la aku dengan ust hadi nih... hari tu dah laa dia buat aku malu sampai termasuk bawah meja hoiiii... kalau mak tau ni mau bernanah gak telinga aku dengaq bletiaq.. lagi satu, aku x tau pasaii pa aku jenis lawan n gadoh time sembang dengan ust hadi.. memang dah set otomatik ka pa.. bukan manual nih sebab bila bercakap jaa memang aku suka lawan n kami sama kutuk megutuk... aaaaahhh how so sweett.*UweeekkkK!!!* 

Kalau kat kelas, aku dengan eman wajib gelak n kutukk mengutuk..hahhaa...kadang2 eman suka duk buat perangai lesbian... berapa kali dah aku jatuh kerusi sebab eman nak kiss aku... haiihhh tolong lahh...tak larat nak samak dah aihh.. paling best kutuk chua dengan azie... kehkehkehkeh... mimi suka buat homework.. kadang kalau mai perangai gila dia tu aku sendiri kompius....

Soo... macam ni lah kehidupan harian aku... tak larat dah nak taip panjang2... nak tidoq esok nak pi sungai petani amek album kawen kak aku... huwarrgghhh!!!! seriau aihh nak tengok gambaq aku nanti... adakah macam incredible hulk? paling comey pon macam mamat si gemuk hijau shrek tu... apa2 ja lah... takutttttt huiiiiii....k genaittt lap u mop u..!





No comments:

Post a Comment